Якщо люди відмовляються вірити в простоту математики, то це тільки тому, що вони не розуміють всю складність життя .
Джон фон Нейман
Про математику і образотворче мистецтво, про захоплення і надбання більш детально дивіться на сайті "Наука і мистецтво" за посиланням wym-1482484380670.
Про математику та інформатику, а також шкільні будні і свята 6-А класу читайте на блозі Тодосієнко Юлії Сергіївни. wym-1482485828305
Плахотня Людмила Михайлівна: "Основна мета роботи вчителя щодо активізації пізнавальної діяльності учнів – розвиток їх розумових здібностей. Досягнення цієї мети дозволяє розв'язати багато завдань навчання і забезпечити міцні та свідомі знання матеріалу, підготовити учнів до активної участі у виробничій діяльності, виробити вміння самостійно поповнювати знання, втілювати в життя науково-технічні рішення, освоювати нові спеціальності, дати вищим навчальним закладам країни добре підготовлених абітурієнтів, здатних творчо оволодівати обраною професією."
Тіщенко Алла Михайлівна: "Індивідуальний підхід на уроках математики припускає вивчення одних і тих же питань програми на різних рівнях, в залежності від підготовленості учнів, їх інтересів здібностей та інших критеріїв так, щоб кожний учень був зайнятий на уроці, щоб не допускати прогалин в знаннях школярів. «Усі діти здатні до навчання, кожний нормальний психологічно здоровий школяр здатний одержати середню освіту, більш чи менш успішно оволодіти навчальним матеріалом в межах шкільних програм, і учитель повинен добиватись цього стосовно всіх учнів.» Але звідси зовсім не випливає, що всіх учнів можна однаково легко навчити. Навчальний процес повинен не просто пристосовуватись, підбудовуватись під власний рівень знань і умінь учнів, змінюючи зміст і методи, а орієнтуватись на досягнення максимально важливих результатів кожним учнем і, що не менш важливе, на розвиток мислення, пізнавальних можливостей, інтересів."
Презентація досвіду роботи вчителя математики Нагули Г.А.
Презентація досвіду роботи Нагули Г.А.
Коментарi