/Files/images/anya/Рисунок2i86r.jpg Якщо люди відмовляються вірити в простоту математики, то це тільки тому, що вони не розуміють всю складність життя .
Джон фон Нейман

/Files/images/anya/Рисунок3.jpg Про математику і образотворче мистецтво, про захоплення і надбання більш детально дивіться на сайті "Наука і мистецтво" за посиланням wym-1482484380670.

/Files/images/anya/Рисунок4.jpg Про математику та інформатику, а також шкільні будні і свята 6-А класу читайте на блозі Тодосієнко Юлії Сергіївни. wym-1482485828305

/Files/images/anya/DSCF7246.JPGПлахотня Людмила Михайлівна: "Основна мета роботи вчителя щодо активізації пізнавальної діяльності учнів – розвиток їх розумових здібностей. Досягнення цієї мети дозволяє розв'язати багато завдань навчання і забезпечити міцні та свідомі знання матері­алу, підготовити учнів до активної участі у виробничій діяльності, виробити вміння самостійно поповнювати знання, втілювати в життя науково-технічні рішення, освоювати нові спеціальності, дати вищим навчальним закладам країни добре підготовлених абітурієнтів, здатних творчо оволодівати обраною професією."

/Files/images/anya/Рисунок5,o86.jpg

Тіщенко Алла Михайлівна: "Індивідуальний підхід на уроках математики припускає вивчення одних і тих же питань програми на різних рівнях, в залежності від підготовленості учнів, їх інтересів здібностей та інших критеріїв так, щоб кожний учень був зайнятий на уроці, щоб не допускати прогалин в знаннях школярів. «Усі діти здатні до навчання, кожний нормальний психологічно здоровий школяр здатний одержати середню освіту, більш чи менш успішно оволодіти навчальним матеріалом в межах шкільних програм, і учитель повинен добиватись цього стосовно всіх учнів.» Але звідси зовсім не випливає, що всіх учнів можна однаково легко навчити. Навчальний процес повинен не просто пристосовуватись, підбудовуватись під власний рівень знань і умінь учнів, змінюючи зміст і методи, а орієнтуватись на досягнення максимально важливих результатів кожним учнем і, що не менш важливе, на розвиток мислення, пізнавальних можливостей, інтересів."

/Files/images/anna/Рисунок12.png

Презентація досвіду роботи вчителя математики Нагули Г.А.

Презентація досвіду роботи Нагули Г.А.

Кiлькiсть переглядiв: 706

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.