Педрада «Особливості організації навчально-виховного процесу в умовах креативної освіти через інклюзивне навчання»

Кожна дитина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичної чи інтелектуальної вади, має право на одержання освіти, якість якої не відрізняється від якості освіти здорових дітей.

І тому в ЗШ № 5 пройшла педрада «Особливості організації навчально-виховного процесу в умовах креативної освіти через інклюзивне навчання».

Заступник директора з навчально-виховної роботи Заборонок В. Я. презентувала матеріал «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти».

Шкільний психолог Михно І. В. дала рекомендації педагогам щодо роботи з різними категоріями учнів, які мають особливі освітні потреби.

/Files/images/ped_rada_10_kvtnya/y4R2wqEnJls.jpg /Files/images/ped_rada_10_kvtnya/Zp8mCrEsX-s.jpg

/Files/images/ped_rada_10_kvtnya/TPTTIxh4q-A.jpg /Files/images/ped_rada_10_kvtnya/G_R-_ZvhRqo.jpg

/Files/images/ped_rada_10_kvtnya/B3Fu41BmuFA.jpg /Files/images/ped_rada_10_kvtnya/j7bh3Yp7NZk.jpg

Зміни в навчальному закладі рухають його вперед на шляху інклюзивного розвитку, якщо вони ґрунтуються на таких інклюзивних цінностях: довіра, співчуття, мужність, оптимізм, радість, життєздатність та миролюбність.

Адміністрація ЗШ № 5

Кiлькiсть переглядiв: 382

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.