/Files/images/11/Рисунок1.jpg Ефективність навчання англійської мови у значній мірі залежить від чіткої та гнучкої організації навчального про­цесу на уроці, від уміння вчителя врахо­вувати реальне засвоєння матеріалу кожним учнем та індивідуальні особ­ливості кожного.

Проблема врахування індивідуаль­них особливостей є однією з центральних проблем при вивченні інозем­них мов у нашій школі. «Жоден метод навчання і вихо­вання не може дати потрібних резуль­татів, якщо він застосовується без врахування індивідуальності учня» (Н.Д.Лєвітов).

/Files/images/anya/Рисунок2.png

1. Слухайте уважно думки учнів і оцінюйте їх одразу, наголошуючи на їх оригінальність, важливість тощо.

2. Підтримуйте інтерес дітей до нового.

3. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Нехай дитина практично розв’язує дослідницькі завдання.

4. Учить дітей систематичного самооціннювання кожної думки. Ніколи не відкидайте її.

5. Виробляйте у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.

6. Не вимагайте запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи.

7. Культивуйте творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає, визнає, приймає їх, використовує.

8. Учить дітей цінувати власні та чужі думки. Фіксувати їх в блокноті.

9. Іноді однолітки ставляться до здібних дітей агресивно – попереджуйте ці ситуації, розвивайте у дітей терпимість і впевненість.

10. Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.

11. Позбавляйте страх у талановитих дітей.

12. Стимулюйте і підтримуйте ініціативу, самостійність учнів. Залучайте їх до проектів, що можуть захоплювати.

13. Створюйте проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.

14. Створюйте в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється саме під час цих періодів.

15. Допомагайте опанувати технічні засоби для записів.

16. Розвивай критичне сприйняття дійсності.

17. Навчайте доводити розпочате до логічного завершення.

18. Впливайте особистим прикладом.

19. Під час занять чітко контролюйте досягнуті результати та пропонуйте завдання підвищеної складності, створюйте ситуації самоаналізу, самооцінювання, самопізнання.

20. Залучайте до роботи з розроблення та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюйте ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.

21. Використовуйте творчу діяльність вихованців проводячи різні види масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.

22. Під час опрацювання програмового матеріалу залучайте до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюйте розвивальні ситуації.

23. Активно залучайте до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.

24. Відзначайте досягнення вихованців, підтримуйте та стимулюйте активність, ініціативу, пошук.

25. Пам'ятайте, що учень «...це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити» (К.Д.Ушинський).

Опис досвіду вчителя англійської мови Маховської І Г

Кiлькiсть переглядiв: 782

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.