/Files/images/anya/Рисунок10.jpgКоваленко Віта Петрівна:
« Можу сказати, що учителькою я стала за покликанням.

Я справді прагнула до цього всім своїм молодим життям. Це була
моя мрія. І знаєте чому? Пригадується те колосальне враження, яке
справила на мене вчителька, мій класний керівник 5-В класу ЗШ № 10, Донченко В.П. Вона мені так сподобалась, була якась так уважна,
лагідна – в усьому. В зовнішньому вигляді, в поводженні було щось
таке, що вона одразу стала моїм ідеалом. І я буквально з перших
кроків свого навчання в старшій школі стала мріяти про те, що
обов’язково буду вчителькою і обов’язково схожою на неї. І знаєте,
ще й досі зберігаю в собі це відчуття – так закарбувався в моїй
пам’яті її благородний образ…

Проблема, над якою працюю:

Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології шляхом впровадження інноваційних технологій.

Моє педагогічне кредо:

Дитина – центр «педагогічного всесвіту», вчитель стоїть поряд з нею, є конструктором її шляху самопізнання для успішної реалізації у дорослому житті.

Тому, йдучи на урок, завжди пам’ятаю і повторюю про себе слова Габріели Містраль:

/Files/images/anya/Рисунок11.jpg

Методичні розробки до уроків біології Коваленко Віти Петрівни
wym-1482415189310

/Files/images/anya/Рисунок14.jpg

Веселова Марина Тарієлівна:
"Сьогодні, як ніколи, географічні знання потрібні кожному, оскільки доля Землі дедалі більше залежить від діяльності людей, від поведінки кожного з нас."

Досвід роботи Веселової М. Т. wym-1482477592123

/Files/images/anya/Рисунок123.jpg Проблема над якою працюю:
Використання методу проектів на уроках хімії.
Педагогічне кредо:
“Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!” (Народна мудрість).
Навчальні цілі: Там, де є мета, – немає невдач.
Метою моєї роботи є:
- Формування вільного мислення школярів, вміння вчитися, відкривати суть явищ, знаходити оригінальне рішення, тобто виховання творчо мислячої людини, здатної розуміти світ і знаходити свої місце в ньому;
-Формування пізнавальних інтересів учнів, пошук шляхів мотивації у вивчені предмету;
-Використання експерименту як засобу і методу пізнання;
- Організація науково-дослідницької роботи учнів.
Портфоліо вчителя хімії wym-1482475519620

Кiлькiсть переглядiв: 918

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.