Навчально-методична робота

Вчительська праця– це щоденна творчість і мистецтво.


Для вчителів, які готують до друку власні методичні матеріали.

Зразки оформлення використаної літератури



Корисні посилання від вчителів школи

Сайт вчителя математики і образотворчого мистецтва Нагули Ганни Андріївни

Блог вчителя інформатики, математики та класного керівника Тодосієнко Юлії Сергіївни

Блог вчителя історії та правознавства Скальської Ірини Василівни

Блог провідного шкільного бібліотекаря Алєксєєнко Любов василівни

Блог вчителя російської мови, зарубіжної літератури та технологій Білко Тетяни Миколаївни

Сайт вчителя початкових класів Шолох Валентини Олександрівни

Сайт вчителя англійської мови Маховської Ірини Геннадіївни

Сайт вчителя хімії та основ здоров'я Когдась Альони Сергіївни

Сайт вчителя географії Веселової Марини Тарієлівни

Блог вчителя початкових класів Іванової Ірини Григорівни

Блог вчителя фізики та астрономії Плахотньої Людмили Михайлівни

Сайт вчителя початкових класів Шаповал Тетяни Дмитрівни

Методична робота

Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школі, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

Зміст методичної роботи:

- поглиблення філософсько-педагогічних знань, які спрямовані на відродження і розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії і методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмету і методики його викладання;

- вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи. Збагачення педагогічних кадрів надбаннями науки і культури. Вивчення теоріїі, досягнень науки з питань викладання предметів, володіння сучасними науковими методами. Глибоке вивчення і практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння особливостей їх виконання ;

- освоєння методики викладання додаткових предметів. Випереджаючий розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з демонструванням відкритих уроків, застосуванням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів;

- освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики і принципів активізації навчальної діяльності учнів і формування у них наукового світогляду;

- систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації по змісту і методиці навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів;

Завдання методичної роботи:

підвищення наукового рівня вчителя: підготовка вчителя до засвоєння ним змісту нових програм і технологій їх реалізації;підвищення наукового рівня вчителя: підготовка вчителя до засвоєння ним змісту нових програм і технологій їх реалізації;

постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання;

вивчення і втілення у шкільну практику передового педагогічного досвіду,

творче використання перевірених рекомендацій: збагачення новими, прогресивними і досконалими методами і засобами навчання;

постійне вдосконалення навичок самостійної роботи вчителя,

надання йому кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результативності його педагогічної праці.

Кiлькiсть переглядiв: 5836

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.